Okavanga Delta - Reisverslag uit Maun, Botswana van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu Okavanga Delta - Reisverslag uit Maun, Botswana van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu

Okavanga Delta

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

13 Oktober 2021 | Botswana, Maun

Maandag 11 Okt van Gweta naar Maun gereden. Weer veel gaten in de weg, dus oppassen en af en toe vlogen de campers een stukje omhoog, omdat niet alle gaten te ontwijken waren. We zijn uiteindelijk veilig in Maun aangekomen en direct de PCR test laten doen. Daarna naar de camping. Een mooie camping met alle faciliteiten en een mooie grote plek voor onze 3 campers. Maandag avond kregen we allemaal de “negatieve” uitslag van de test op de mail en de volgende dag de papier opgehaald, een beetje in Maun rondgelopen en de boodschappen gedaan. Vandaag een schitterende boottocht in de Okavango Delta gedaan, van 8 - 14:30u. Echt een hele bijzondere Delta (de grootste binnenlandse Delta ter wereld, die zijn oorsprong heeft in Angelo en verdwijnt in de woestijn). Natuurlijk goed onderhandeld over de prijs, en uiteindelijk hadden we zonder lunch afgesproken (dit bleek toch te complex voor de organisatie), maar wel zou er een grote koelbox zijn met ijs. Helaas was deze koelbox niet aanwezig, dus de drankjes werden steeds warmer, maar dit mocht de pret niet drukken. Echt een bijzonder avontuur en weer veel mooie dingen gezien.
Vanavond BBQ’en en morgen opweg naar de volgende bestemming, richting Namibie. Groetjes van ons 6-en.

• 13 Oktober 2021 - 19:26

Gitte En Gerrard:

Ik ben weer bij, alle verslagen weer gelezen en de prachtige fotos gezien,wat een dieren en de landschappen.!een reis om nooit te vergeten.en wij maar even een paar dagen door spanje rijden(naar het zuiden) ook leuk,maar geen vergelijk.geniet lekker! En tot ziens !!!

• 13 Oktober 2021 - 22:29

Hannie En Ton:

Wauw, wat een geweldige reis om te lezen en foto's te bekijken

• 16 Oktober 2021 - 23:26

Jaap:

Even een bericht uit de parel van het Westland ('s-Gravenzande). Ik volg jullie reis met veel plezier, maar ik ben blij dat ik gewoon 's avonds in mijn eigen bed kan kruipen. Via de verslagen en de schitterende foto's geniet ik volop met jullie mee. Jullie zullen wel met pijn in het hart afscheid nemen van dit mooie land.