Rust en wandeling in Madisa en tocht naar Ethosa p - Reisverslag uit Kamanjab, Namibië van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu Rust en wandeling in Madisa en tocht naar Ethosa p - Reisverslag uit Kamanjab, Namibië van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu

Rust en wandeling in Madisa en tocht naar Ethosa p

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

28 September 2021 | Namibië, Kamanjab

De afgelopen 2 nachten op camping Madisa gestaan. Een schitterende omgeving, veel rotsen, een restaurant en zelfs een klein zwembad. Lekker gerelaxed en de 1 e avond geBBQed. Gisteren in het restaurant gegeten en hierna voor de campers met 2 andere NL’ers geborreld. Weer een schitterende dag. Vandaag zijn we opweg naar Ethosa en opweg naar de Big5. Onderweg al een babygiraf gezien. Nu koffie aan het drinken Kamanjab. Van een Belgisch stel veel tips gehad over het Ethosa park en nu gaan we opweg naar waterhole Jakkalswater om de eerste dieren te spotten. Wordt vervolgd…..

• 28 September 2021 - 17:51

Gitte En Gerrard:

Ik heb nu pas alle reisverschlagen tot nu toe gelezen.wat maken jullie toch weer een mooie reis.om jaloers van te worden.geniet ervan !we volgen jullie met plezier !
    Mooie fotos !

• 28 September 2021 - 20:19

Wat een avontuur, heel leuk om de verslagen van de reis te lezen, heel veel plezier nog gr. Gérard en Wil

• 29 September 2021 - 20:53

Ann:

Wat een mooie omgeving

• 30 September 2021 - 14:38

Hannie En Ton:

ff bijkomen moet af en toe. Maar geweldig om zo mee te kunnen reizen!
    Nu we het gevonden hebben zullen we doooooorgaan met lezen en kijken. Veel plezier nog.