Boottocht in Walvis Bay (bij Swakopmund) - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu Boottocht in Walvis Bay (bij Swakopmund) - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu

Boottocht in Walvis Bay (bij Swakopmund)

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

24 September 2021 | Namibië, Swakopmund

Gisteren avond heerlijk vis gegeten aan de kust in restaurant Dockside in Swakopmund en daarna overheerlijk geslapen in Meike’s guesthouse (af en toe overnachten we in een guesthouse, ipv op een camping). Na een uitgebreid ontbijt, werden we vandaag (24sept) met de taxi-bus om 8u opgehaald. Deze taxi-bus heeft ons naar Walvis Bay gebracht en hier zijn we op de boot gestapt, om zeehonden, dolfijnen en walvissen te spotten. Ook hebben we pelikanen en flamingo’s gezien.
Erg gezellig op de boot en om 10u kregen we al een Old Brown Sedgwick’s sherry. Nadat we een mooie voorstelling van de dolfijnen hebben gehad, en enkele walvissen hebben gezien, kregen we Champagne met oesters (uit de baai) en daarna een lunch. Wederom weer een schitterend avontuur.
Vanmiddag wat relaxen in Swakopmund, wat wandelen en morgen opweg naar Spitzkoppe. Ook gaan we morgen een bezoek brengen aan Cape Cross, waar meer dan 150.000 Zeerobben verblijven.
De komende dagen waarschijnlijk wat minder internet. Er komt een volgend verhaal, maar we weten niet precies wanneer. Groeten vanuit Swakopmund (Piet, René, Rob, Paulien, Eveline en Yvonne).

• 24 September 2021 - 15:44

Ann:

Zalig dat er nu foto’s bij staan…oesters….champagne…..een echte overlevingstocht :0)

• 25 September 2021 - 07:58

Mylène :

Leuk zeg! En heerlijk: oesters met champagne

• 25 September 2021 - 08:52

Joke Van Leeuwen:

Hallo genieters daar in Namibië. Fantastisch om te lezen. Wel beetje jaloersmakend. Maar heb t plan zelf ook een

• 25 September 2021 - 08:54

Joke Van Leeuwen:

Oeps te snel verstuurd. Van plan zelf ook Namibië Botswana te bezoeken . Dus volg jullie graag .

• 25 September 2021 - 13:08

Diana:

Wat gaaf! Veel plezier!

• 25 September 2021 - 17:26

Leo En Miek:

Wat een geweldige avonturen, lekker genieten, doen wij ook! Allen de groeten.

• 25 September 2021 - 21:12

Cora Bijsterveld:

Spitzkoppe is heel mooi en leuk om daar te kamperen.

• 26 September 2021 - 10:07

Wat geweldig , oesters jij liever als ik ,gr. Wil

• 27 September 2021 - 11:52

Loes:

Wat een geweldig avontuur!!
    Oesters en champagne... heerlijk!!

• 30 September 2021 - 14:33

Hannie:

Hebben wij 7 jaar geleden gedaan, leuk hoor en ook voor ons de herinnering weer!

• 01 Oktober 2021 - 16:28

Martijn: