Sossusvlei en tocht naar Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu Sossusvlei en tocht naar Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Yvonne Verleg - WaarBenJij.nu

Sossusvlei en tocht naar Swakopmund

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

23 September 2021 | Namibië, Swakopmund

1e deel van het verhaaltje is gemaakt op 22 Sept 17u.

Het internet is niet optimaal, dus we weten niet of de foto’s allemaal geüpload zijn. Er wordt aan gewerkt….

Vandaag (22sept) weer een fantastische dag gehad. We zijn vanmorgen om 5:30u opgestaan en om 6u vertrokken naar Dune 45 (Sossusvlei).
We hebben Dune 45 beklommen; een enorme opgave met die hitte, maar een schitterende zonsopgang. We zijn de duinen, “springend” afgekomen; een schitterende ervaring, en daarna met onze 4x4 camper door het mulle zand, naar de Deadvlei en Sossusvlei.
Deze tocht van 6km met de campers was een uitdaging, maar uiteindelijk hebben alle 3 de campers het gehaald. We zijn lopend naar de Deadvlei gegaan, Ca 1,5 km door het mulle zand. Een schitterend uitzicht en omgeving en leuke foto’s.
Na de wandeling, weer de tour met de campers in het mulle zand en allemaal goed aangekomen. We hebben 1 Speedy in de groep, die bleef maar gaan.
Na de Sossusvlei weer richting camping, een rit van 60 km en een bezoek gebracht aan de Sossus Canyon, en een mooie wandeling gemaakt.
Erg warm, en daarna is iedereen gaan zwemmen op de camping en nu aan de borrel. Morgen vertrekken we naar Swakopmund.
Wordt vervolgd…..

Vandaag (donderdag 23 Sept) van Sesriem naar Swakopmund gereden. Een schitterende tocht, maar alles op gravel wegen, met veel hobbels en kuilen. Een variëteit van landschappen, echt adembenemend. Het laatste gedeelte was vooral woestijn; heel indrukwekkend. In Walvis Bay hebben we gelunched. De komende 2 nachten verblijven we in een Meike’s guesthouse. Morgen gaan we een boottocht maken in Walvisbay.
Wordt vervolgd….

• 23 September 2021 - 19:52

Anneke En Piet:

Wauh wat een prachtige foto’s en in al die jaren gelukkig nog niets veranderd

• 23 September 2021 - 23:40

Loes:

Heerlijk je reisverhalen weer te lezen en wat een prachtige foto's!
    Veel plezier morgen!

• 24 September 2021 - 08:43

Sina:

Leuk hoor nu met die prachtige foto,s

Zo te zien heeft iedereen het naar z’n zin.

Wat is het toch een immens land , prachtig
    Groeten aan allen!
    Xx Jan sina en banjer

• 24 September 2021 - 11:40

Hilde:

Wat een mooie en indrukwekkende foto's.
    Jullie genieten met volle teugen. Leuk om jullie verhalen te lezen. Veel plezier.

• 24 September 2021 - 15:50

Ann:

Prachtig

• 25 September 2021 - 17:34

Leo En Miek:

Schitterende foto's van prachtige reis. Leuk verslag erbij. We genieten er van!

• 03 Oktober 2021 - 20:13

Patricia :